Contact Info / Websites

All 36 game Reviews


Dad 'n Me Dad 'n Me

Rated 5 / 5 stars

At last!

I played this earlier, but I wasn't logged in, so I couldn't review... but NOW I can! XD I 'm gonna explain why I gave 10's in each category:

GRAPHICS: Dan, you did a GREAT job drawing this!!! Your style of art is very awesome!!!!! ^_^
STYLE: Highly original!!! Plus there was a combo system put in, which was awesome!!! My highest combo I think was... 17?
SOUND: Loved the BG music (yay, Dustball)!!! And the SE in the game were very awesome!!!
VIOLENCE: Should I explain this category?
INTERACTIVITY: It's a game, what more do you want!?
HUMOR: Putting popular NG artists in the movie was really funny! I saw Tom, Dan , Wade, Randy Solem, IllWillPress, Shok, and that's all I can remember (gimme a break, it's 3 AM my time XD)
OVERALL: You guys did a great job!! Tom, I need to follow your footsteps and learn more ActionScript so I can make an awesome game! XD Dan, I need whatever you use for drawing... my mouse sucks, and tablets are too expensive, but I'll find a way... :P Oh, and Dustball, loved the song you made!!!
EXTRA COMMENT: I can't get passed the part with the street, people, and the four-wheeler things. I've tried twice now, and I dunno how to pass it... ah well. :P

-Jordan


People find this review helpful!
DanPaladin responds:

thanks! I am in love with you. okay, if you take a soccerball or basketball with you and throw it into the 4 wheelers, you can blow them up easier. go get em!!!


the NG Calculator the NG Calculator

Rated 5 / 5 stars

My account is worth $36.74! XD

Dude, this was awesome! Very original, and must've taken a LOT of ActionScript!!! I hope you get an award for this!!! ^_^

-Jordan



Chip Chip

Rated 4 / 5 stars

Thanks for using my music!!!

Dude, thanks for using my music! I thought nobody would use it in a Flash movie, but someone did! Yay! Anyways, this game was pretty original. Good way to kill some time. :-)

-GS



RSA: 2: Toad Adventure RSA: 2: Toad Adventure

Rated 1.5 / 5 stars

Noooooo...

I can't get passed the first spike thing! The jump barely works! But don't worry, games in Flash take a lot of work to make, and I'm sure you can make a better version of the game. Look for tutorials (there are a TON of them here), and if you work at it long enough, you might get it into the green, or even better, the blue.

-GS


People find this review helpful!

Drawing Tutorial PC Drawing Tutorial PC

Rated 3.5 / 5 stars

Pretty good.

This was a pretty good tutorial. I'll have to try it out sometime. Anyways, this was interesting, and could help a bunch of n00bs to go from crappy stick figures to great artwork. All we need is for them to see this, and then we'll be happy. Yay!! :D

-GS


PureCarnage responds:

That is the dream... thanks for the review.


Megaman - ProjectX(demo) Megaman - ProjectX(demo)

Rated 5 / 5 stars

Holy crap!!!

This was AWESOME!!! I loved this game. Althogh I really sucked at it, I liked it! Great job!! Keep this up!!!

-GS


People find this review helpful!

Electoral Ping Pong Electoral Ping Pong

Rated 1.5 / 5 stars

A little too late...

First of all, the Election is over. Second, why is this in a weird language? Last, clicking on Bush makes you play as Kerry, and clicking on Kerry makes you play as Bush. This game could be a lot better.

-GS


Yannas-Media responds:

First - I know
Second - It's German
Last- Did you not read the description?

"Just click the person you would want to battle."


Car (Beta - Version 0.32) Car (Beta - Version 0.32)

Rated 5 / 5 stars

Holy crap!!

This was awesome!! For a beta, this is good. The final is going to be awesome!!! The best thing in this game so far is when you hit a land mine while using the speed boost!! Keep this up!!!

-GS



Assassinate Tom Fulp Assassinate Tom Fulp

Rated 4 / 5 stars

Pretty cool!

This was a pretty good game. I won on my first try in a long time! Fighting Pico was cool, too! Great job!!

-GS



2004 Election Booth 2004 Election Booth

Rated 4 / 5 stars

So that's what happens to Nader votes...

Heh, nice movie-game-thing. I always wondered why Nader didn't get many votes... ha! Keep this up, man!!

Oh, and the world's gonna blow up soon? Oh crap!!

-GS